Dostawa i płatność

ZAKUPY ONLINE - DOSTAWA i PŁATNOŚĆ

Dostawa i płatność

PŁATNOŚĆ

W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOKONAĆ PŁATNOŚCI?
Za zakupy możesz zapłacić przelewem, kartą płatniczą lub płatnościami BLIK. Po złożeniu zamówienia zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę operatora płatności.

KIEDY MUSZĘ ZAPŁACIĆ?
Zapłać od razu po złożeniu zamówienia. Im szybciej odnotujemy wpłatę, tym szybciej rozpoczniemy realizację Twojego zamówienia. Masz 7 dni roboczych na zapłatę. Jeśli tego nie zrobisz będziemy musieli anulować Twoje zamówienie.

NA JAKI NUMER KONTA DOKONAĆ WPŁATY?

Nie musisz się tym martwić! Postępuj zgodnie z komunikatami operatora płatności który zadba o to by Twoje pieniądze trafiły na właściwe konto.

WYSYŁKA

MIESZKAM ZA GRANICĄ. CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ W WASZYM SKLEPIE?
Aktualnie prowadzimy sprzedaż tylko na terenie Polski na obszarach, na których zlokalizowane są nasze punkty dystrybucyjne.

ILE KOSZTUJE WYSYŁKA I KIEDY DO MNIE DOTRZE?

Koszt wysyłki zależy od wagi oraz odległości. System obliczy dla Ciebie koszt transportu po skompletowaniu zamówienia przed podjęciem decyzji o zakupie.

CZY MOGĘ ODEBRAĆ OSOBIŚCIE?
Tak! Zapraszamy do Twojego punktu sprzedaży zlokalizowanego najbliżej Twojej inwestycji. Podpowiemy Ci który punkt jest zlokalizowany najbliżej miejsca Twojej inwestycji.

CZY PROWADZICIE SPRZEDAŻ STACJONARNĄ?
Tak, posiadamy sieć punktów dystrybucyjnych. Wpisz kod Twojej inwestycji zobaczysz gdzie zlokalizowany jest nasz najbliższy punkt stacjonarny.