Dostawa i płatność

ZAKUPY ONLINE - DOSTAWA i PŁATNOŚĆ

Dostawa i płatność

PŁATNOŚĆ

W JAKI SPOSÓB MOGĘ DOKONAĆ PŁATNOŚCI?
Za zakupy możesz zapłacić przelewem, kartą płatniczą lub płatnościami BLIK. Po złożeniu zamówienia zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę operatora płatności.

KIEDY MUSZĘ ZAPŁACIĆ?
Zapłać od razu po złożeniu zamówienia. Im szybciej odnotujemy wpłatę, tym szybciej rozpoczniemy realizację Twojego zamówienia. Masz 3 dni na zapłatę. Jeśli tego nie zrobisz będziemy musieli anulować Twoje zamówienie.

NA JAKI NUMER KONTA DOKONAĆ WPŁATY?
Nie musisz się tym martwić! Postępuj zgodnie z komunikatami operatora płatności który zadba o to, by Twoje pieniądze trafiły na właściwe konto. W razie przerwania transakcji sprawdź informacje, jakie otrzymasz na maila, w tym także folder „wiadomości-śmieci” lub „spam”.

 

WYSYŁKA

MIESZKAM ZA GRANICĄ. CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ W WASZYM SKLEPIE?
Aktualnie prowadzimy sprzedaż tylko na terenie Polski.

ILE KOSZTUJE WYSYŁKA I KIEDY DO MNIE DOTRZE?
Informację na temat kosztu wysyłki otrzymasz po skompletowaniu zamówienia. System obliczy dla Ciebie koszt transportu przed podjęciem decyzji o zakupie.

CZY MOGĘ ODEBRAĆ OSOBIŚCIE?
Niestety jeszcze nie. Pracujemy nad tym rozwiązaniem, aby wkrótce umożliwić Ci odbiór  z punktu sprzedaży zlokalizowanego najbliżej Twojej inwestycji.

CZY PROWADZICIE SPRZEDAŻ STACJONARNĄ?
Tak, posiadamy sieć punktów dystrybucyjnych. Są to Autoryzowane Punkty Sprzedaży Libet Platinium, których listę znajdziesz tutaj.